EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ

ITA’dan İstanbul İtalyan Mutfak Haftası’na özel etkinlik

İtalyan Ekonomik Gelişmeler Bakanlığı’na bağlı olan ITA - İtalyan Dış Ticaret ve Tanıtım Ajansı, Otantik İtalyan (Autentico Italiano) promosyon programının bir parçası olarak, 2016 yılından bu yana...

Lokmahane’ye gastronomi ödülü

Gastronomi derecelendirme sistemi olan YEDY, Konya’da sunduğu geleneksel lezzetleriyle ses getiren Lokmahane’yi 10 Lezzet Noktası arasında gösterdi.

Ateşbaz Mutfak Günleri artık bir gastronomi klasiği

“Ateşbaz Veli Aşçı Dede Mutfak Kültürü Etkinlikleri’ Konya ve Meram’a üç gün boyunca renkli, unutulmayacak ve festival tadında günler yaşattı.

Anne Yemeği mutluluğu bu kez Lice’de…

Meram Belediyesi’nin ‘Ana Kucağından Peygamber Ocağına Projesi’nin son durağı Diyarbakır Lice oldu. Jandarma Genel Komutanlığı ve Meram Belediyesi iş birliğiyle hazırlanan proje kapsamında Meram’da...

Sirha İstanbul’a geri sayım başladı

Gastronomi sektörünün en prestijli etkinliği olarak adlandırılan Sirha, Türkiye’deki 6’ncı yılı için hazırlıklarını sürdürüyor.

Su ürünleri sektörüne 2 milyar dolar ihracat hedefi

Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli yıllık 1 milyar dolar ihracat potansiyeline ulaşan Su Ürünleri sektörüne yakaladıkları başarıdan dolayı teşekkür ederken, 2 milyar dolarlık yeni ihracat...

Şişecam Cam Ambalaj 2019’a yatırımla giriyor

Şişecam Topluluğu Cam Ambalaj Grubu Türkiye Başkanı Abdullah Kılınç, 2019 yılında Mersin fabrikasında hayata geçirecekleri dördüncü fırın için 18,2 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını söyledi....

Akıllı teknolojilerle Türkiye'de zeytincilik yükseliyor

Son yıllardaki teknolojik gelişmelerle birlikte, zeytin üretiminde verimlilik hızla artıyor. Ve bu alanda yapılan yatırımlar fazlalaşıyor. Bu anlamda zeytin üretiminde sürekliliği sağlamanın tek...

İtalyan La Minerva Üçge güvencesiyle Türkiye’de

Üçge Elektronik, gıda işleme teknolojileri alanında Avrupa’nın en köklü firmalarından İtalyan Minerva-Omega Grup’un Türkiye partneri oldu.

Süpermarketler hizmet satamıyor

Uluslararası araştırma şirketi 4Service’in Türkiye çapındaki 10 süpermarket zincirinin 20 noktasında yürüttüğü “gizli müşteri araştırması”, müşteri hizmetleri kalitesinin ideal ölçüden çok uzak...