KEFİR İLE İLGİLİ HABERLER

Hangi süt ürünlerini ne kadar tüketmeliyiz?

Süt ürünleri önemli bir kalori kaynağı olmasının yanında vücuda tokluk hissi vererek kilo kontrolünün sağlanmasında önemli bir etkendir.

Süper gıda (mı?)!

Dünyada, gıda tüketimi, yetişkinlerin yüzde 40'ı ve kilo vermek isteyen gençlerin yüzde 48'i ve kabaca ergenlerin ve yeme bozukluğu olan genç yetişkinlerin yaklaşık yüzde 2 ila 4'ü için...

“Yumurta, en önemli protein kaynağıdır”

Beslenme programlarında kaliteli protein olarak nitelendirebileceğimiz süt ve süt ürünleri, kırmızı et, balık, yumurta ve kurubaklagil çeşitlerinin mutlaka yer almasını önerdiklerini söyleyen...

“Yeterli C vitamini soğuk algınlığı süresini azaltabilir”

Diyetisyen Dilara Koçak, bazı besinlerin içerdiği besin öğeleriyle bağışıklık sistemini destekleyici etki gösterebildiğini söyledi.

Kampüs günlüğü: Kefir

Kefir probiyotik içeriğinin yanı sıra B vitaminleri, kalsiyum, magnezyum ve fosfor açısından da zengindir .Kefir aynı zamanda protein içeriği açısından da avantajlı.

Hastalıklara karşı ev yapımı probiyotiklerle savaşın

Günlük beslenmeye doğal probiyotikleri ekleyerek bağışıklık sistemini güçlendirebilir, sindirim sisteminin daha iyi çalışmasını sağlanabilir.