KURU MEYVE İLE İLGİLİ HABERLER

Türk kuru meyvelerinin rotası Uzakdoğu

Türkiye'nin kuru meyve ihracatı 2018/19 sezonunda yatay bir seyir izlerken, kuru meyve ihracatı Uzakdoğu ülkelerine yüzde 13'lük artışla 95 milyon dolardan, 107,5 milyon dolara yükseldi.

Üzüm üreticisine yaş ya da kuru tercihini erken yap çağrısı

Üzüm üreticilerine ürününü yaş ya da kuru olarak değerlendirme konusunda erken tercih yapması çağrısında bulunuldu.

Japonlar ve Güney Korelilerin tercihi Türk gıda ürünleri

Türk lezzetlerinin Uzakdoğu pazarında ihracatını arttırmak amacıyla Ege İhracatçı Birlikleri tarafından yürütülen “Türk Gıda Ürünlerinin Japonya ve Güney Kore Pazarlarında Tanıtılmasına Yönelik...

Türk Gıda İhracatçıları Çin pazarında konumunu güçlendirmeye gitti

Son yıllarda art arda büyüme rekorları kıran, hızla zenginleşen Çin Halk Cumhuriyeti’nde alım gücü yüksek 300 milyonu aşan nüfus, Türk gıda sektörünün radarına girdi. 

En çok büyüyen: enerji içecekleri, kuru meyve, hazır puding ve ayran

Nielsen Türkiye Genel Müdürü Didem Şekerel Erdoğan, son iki yılda proteinli süt, beyaz çay, kuruyemiş bar, kefir, kuru meyve, çiğ kuruyemiş ve probiyotik/meyveli yoğurt gibi sağlık vadeden...

Kuru meyve sektörü 6 ülkeyi hedef pazar seçti

Kuru meyve sektörünün güçlü oyuncularından oluşan 19 firma, “Turkish Dried Fruits” isimli Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesi (URGE) Projesi’nde güçlerini birleştirdi. Türk kuru meyve sektörü...

Kuru meyve sektörünün 2023 yılı ihracat hedefi 3 milyar dolar

Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçılar Birliği Başkanı Birol Celep, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba’nın bir dokunuşu ile kuru üzümde 180 milyon liralık bir katma değer...

“1.5 milyar dolar ihracat hacmine ulaşabiliriz”

Türkiye üretim ve ihracatında dünya lideri olduğu, milyarlarca insana yüzyıllardır doğal vitamin kaynağı olan; kuru meyve sektöründe muhteşem üçlü olarak tanımlanan çekirdeksiz kuru üzüm, kuru...

Türk Kuru Meyve Sektörü, 36. Kuru ve Kabuklu Meyveler Kongresi’ne katıldı

Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu’ndan bir heyet, Hindistan’ın Chennai kentinde gerçekleştirilen 36. Kuru ve Kabuklu Meyveler (INC) Kongresi’ne katıldı.

3. Kuru Meyve Çalıştayı yapıldı

Kuru meyve sektörü, dünyada ihracatta liderlik konumunu güçlendirmek için çeşitli nedenlerle yurtdışından geri gelen ihraç ürünlerinin ayniyat tespiti ile yurda sokulmasını, tekrar işlenerek ihraç...

Kuru meyve sektöründe 2023 ihracat hedefi 3 milyar dolar

Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçı Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Birol Celep, ihracatta hedef pazarlarının ağırlıklı olarak gelişen ve gelişmekte olan ülkelerden ve tüketim hacmi önemli olan...

Kuru Meyve de 2017 yılında hedef ülke Hindistan

KMTG, kuru meyvelerimizi Hintlilere sevdirecekler