MARKET İLE İLGİLİ HABERLER

GGD gıda kaybına yol açan tüketici algılarını ve davranışlarını araştırdı

Tüketicilerin yüzde 72’si etiketlerde bulunan son tüketim tarihi (STT) ve tavsiye edilen tüketim tarihi (TETT) farkını bilmediği için tüketilebilir gıdayı çöpe attığını ifade ediyor....

Süpermarketler hizmet satamıyor

Uluslararası araştırma şirketi 4Service’in Türkiye çapındaki 10 süpermarket zincirinin 20 noktasında yürüttüğü “gizli müşteri araştırması”, müşteri hizmetleri kalitesinin ideal ölçüden çok uzak...

Meyve suyu alırken, ambalajın durumuna dikkat edilmeli

Meyve suları satış noktalarında uzun süre bozulmadan nasıl kalabiliyor? Peki, satın alınan meyve suyu kapağı açıldıktan sonra neden küfleniyor? Kamuoyunda sıkça dile getiren bu soruları, Lefke...

“80’in üzerinde coğrafi işaretli ürün Metro mağazasının raflarında”

Metro Toptancı Market Meyve Sebze Kategori Müdürü Birol Uluşan, “Bu değerlere sahip çıkmak ise geçmişine olduğu kadar geleceğine de sahip çıkmak anlamına geliyor. Bu da ancak kültürel değerlerin...

Metro Toptancı Market'ten “Et İzlenebilirliği” projesi

Türk mutfağına ve değerlerine sahip çıkma amacıyla birçok projeyi sürdüren Metro Toptancı Market, “Et İzlenebilirliği” konusunda yaptığı çalışmalarla sektöre yatırım yapmaya devam ediyor....

Metro Horeca Günleri, 3 bin müşterisiyle buluştu

Metro Toptancı Market’in, Türkiye’nin yerel değerlerine sahip çıkmak ve bu ülkeden kazandığını yine bu ülkeye yatırma içgüdüsü ve ticareti güçlendirmek amacıyla gerçekleştirdiği ‘Horeca Günleri’...

Teknoloji sanal, etki gerçek: Hologram

Günümüz teknolojisinin ulaştığı son nokta olan hologram teknolojisini perakende sektörüyle bütünleşik hale getiren sistem sayesinde pazarlamaya 3 boyutlu bir bakış açısı getirerek markalara...