MEYVE SUYU İLE İLGİLİ HABERLER

2019’da gıda sanayi değişmeli mi?

Türkiye’de gıda işletmelerinin yaklaşık %65’i fırın ve unlu mamuller sanayinde faaliyet göstermektedir. Bu nedenle 2019 yılında, “sağlık için gıda” arayışında olan tüketici için öncelikle fırıncılık...

Meyve suyu alırken, ambalajın durumuna dikkat edilmeli

Meyve suları satış noktalarında uzun süre bozulmadan nasıl kalabiliyor? Peki, satın alınan meyve suyu kapağı açıldıktan sonra neden küfleniyor? Kamuoyunda sıkça dile getiren bu soruları, Lefke...

İçecekler ve biz

Bu kadar çok içecek varlığında “Sudan başka birşey içmesek ve diğer tüm besin maddelerini de tükettiğimiz gıdalardan alsak nasıl olur” diye düşündünüz mü hiç? Çoğu zaman “ben yalnızca su içeceğim”...

Meyve suyu sektörü tanıtım atağı başlatıyor

MEYED Başkanı İlker Güney, meyve suyunun ve meyve suyu endüstrisinin yararlarının bilinirliliğini artırmak ve sektör itibarını korumak için çalışacaklarını söyledi. Bunun için kapsamlı ve uzun...

Aroma, 5 yıl sonra içecekte liderlik hedefliyor

Aroma’yı önümüzdeki süreçte yeniliklerin beklediğini ifade eden Aroma Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk, “meyve suyu” üreticisi olan Aroma’yı bir içecek firması haline getirmek için...

Meyve suyuna ÖTV geliyor

Torba Yasa olarak bilinen kanun, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Yeni düzenlemeyle 1 Ocak 2018’den itibaren meyve suyu nektarları, gazozlar, limonata ve alkolsüz biralardan da yüzde 10...

Tamek'ten portakal parçacıklı meyve suyu

Tamek Tanelim, 1 litrelik cam şişelerde satışa sunuluyor.

Favorimiz karton ambalajda soğuk şeftali ve vişne suyu

Avrupa Birliği ülkelerinde tüketicilerin yüzde 61’i karton, yüzde 29’u plastik ve yüzde 8’i cam ambalajda meyve suyu tüketmeyi tercih ediyor.

Meyve suyu mu? Meyve mi?

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte soğuk içeceklere yöneliyoruz. Bu içeceklerden biri de meyve suyu... Peki meyve suyu tüketimi ne kadar doğru? Meyvenin tüketilmesi vitamin açısından daha mı...

İçecek sektöründe ‘premium’ ürünlere ilgi artıyor

Meyve Suyu Endüstrisi Derneği (MEYED) Genel Sekreteri İpek İşbitiren, daha doğal ya da besleyici tada sahip olma iddiasında olan premium ürünlere ilginin son dönemde arttığını söyledi.

Dimes'e "Bronz Effie" ödülü

DİMES’in, ‘Hayata Başka Bak!’ reklam kampanyası, İçecek kategorisinde Bronz Effie ödülüne layık görüldü.

Dimes, Japonya'da büyüyecek

Dimes Genel Müdürü Ozan Diren, Japonya, Çin, Hong Kong, Malezya, Filipinler’i de içine alan Uzak Doğu pazarında güçlü bir potansiyel gördüklerini dile getirdi.