Şekeroğlu, Kaffka markasıyla sektöre iddialı bir giriş yaptı

Kaffka markalı ürünlerin sektörde yeni bir soluk yaratacağını belirten Şekeroğlu Baharatçılık Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin Şekeroğlu, “Şekeroğlu markasının yanısıra başta Kahvemo olmak üzere Paşa Keyfi ve Sıra markaları ile 2019 yılına güçlü bir giriş yapacağız” dedi.

Hüsnügül ŞURGUN-GAZİANTEP

Şekeroğlu Baharat, 2018 yılında özellikle kahve grubundaki pazar payını artırmak için Kaffka markasıyla sektöre hızlı bir giriş yaptı.
Sektörde çeyrek asırı geride bıraktıklarını söyleyen Şekeroğlu Baharatçılık Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin Şekeroğlu, “1999 yılında Kilis Organize sanayi Bölgesi'nde 500 metrekare alanda 10 kişi ile faaliyete başladık, kısa zamanda büyümeyi hedefledik ve şu an 4 bin 500 metrekaresi kapalı alan olmak üzere toplam 10 bin metrekarelik bir alanda üretim yapmaktayız. Şekeroğlu Baharat, Şekeroğlu Baharatçılık Gıda San.ve Tic.Ltd.Şti., Beşer Gıda San.Tic.Ltd.Şti.,Şekeroğlu Pazarlama Ltd.Şti. ve Şekeroğlu Group Ltd.Şti. olmak üzere toplamda 4 tane şirketimiz var. Bunun iki tanesi Kilis'te iki tanesi Gaziantep'te bulunmaktadır. Kilis'teki firmalarda üretim yapılmakta, Gaziantep'te bulunan firmalarda ise pazarlama faaliyetlerimiz yapılmaktadır. Ayrıca Gaziantep'te iki tane de perakende satış mağazamız bulunmaktadır” dedi.
Kaffka markalı ürünlerin sektörde yeni bir soluk yaratacağına vurgu yapan Şekeroğlu, “Şekeroğlu markasının yanısıra başta Kahvemo olmak üzere Paşa Keyfi ve Sıra markaları ile 2019 yılına güçlü bir giriş yapacağız. Toplamda 15 tane markamız var ancak bunlardan 10 tanesini aktif kullanıyoruz. Şekeroğlu markasıyla her çeşit baharat, kahvaltılık zahter, klasik ve toz menengiç kahvesi, Türk kahvesi, dibek kahvesi, hazır salep, çerez tatlısı, nar ekşisi ve nar ekşili soslar ayrıca Kafkaform markası ile bitkisel ürünler, Sıra ve Sıla markalarıyla pratik çiğ köfte setleri, Paşa Keyfi markası ile Osmanlı kahvesi ayrıca Kahvemo markasıyla üretilen onlarca çeşit hazır kahve çeşitlerinin üretimini yapıyoruz” diye konuştu.
Sektörde birçok yeniliğe imza attıklarını dile getiren Şekeroğlu, “Son olarak Kahvemo markasıyla tek kullanımlık menengiç kahvesi yaptık. Bu tam bir inovasyon. Uzun süren çalışmalar neticesinde menegiç kahvesini tek kullanımlık hazır paketlerde sunmaya başladık. Sıcak suyunuz hazırsa kahvenizde hazır. Ayrıca Zahter, menengiç kahvesi ve çiğ köfte setinde firma olarak birçok yeniliğe imza attık. Pratik köfte setlerini ülkemize ilk sunan firma biziz. Çok sayıda ürün grubumuz olmasına rağmen yöresel ürünlere daha çok ağırlık veriyoruz” dedi.
2018 yılı sonu itibariyle Türkiye geneli 40 tane bayileri olduğuna dikkat çeken Necmettin Şekeroğlu, “Türkiye'yi baharatçılar ve kuruyemişçiler ile marketler olarak ikiye ayırdık. Baharatçılar ve kuruyemişçilerde Kaffka markasıyla ulusal ve yerel marketlerde ise Şekeroğlu markasıyla hizmet vermeyi hedefliyoruz. Bütün markalarımız Şekeroğlu firmasının güvencesi altındadır. Üretimini yaptığımız ürünlerin tamamı birinci kalite olarak üretilmektedir. Finansımızı kendi özsermayemiz ile sağladığımız için 2018 yılı bizler için çok kötü geçmedi. 2019 yılından daha da umutluyuz. Ayrıca kendi firma prensibimiz gereği hızlı bir büyümeden kaçınarak , ağır ve emin adımlarla yavaş büyümenin daha sağlıklı ve kalıcı olacağına inanıyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.