RÖPORTAJ

Dağlı Bakliyat, yüzde 20 büyüme hedefliyor

Gaziantep’in Nizip ilçesinde 2007 yılından bu yana bulgur üretimi yapan Dağlı Bakliyat Yönetim Kurulu Başkanı Şerif Dağlı, geçen yıl yüzde 15 büyüme kaydettiklerini ve bu yıl bu oranı yeni...

Neyi, nasıl yiyeceğizi konuşmaktan üretimi unuttuk

Gündemin dünyada ve Türkiye’de son dönem üretme yerine tüketim odaklı olduğunu dile getiren Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi Prof. Dr. Bülent Gülçubuk, bu durumla birlikte üretici aleyhine...

Özmen Un, karanlık değirmen projesini hayata geçirdi

Un sanayisinde akıllı bir tesis kurduklarına dikkat çeken Özmen Un Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Oğuz Özmen, “Ülkemize gıda güvenliğinin en yüksek olduğu değirmenlerden bir tanesini kazandırdık....

Hayad Restaurant, Gaziantep ve dünya mutfağını bir arada sunuyor

Songül Toprak Alisinanoğlu, hayata geçirdiği “HAYAD” isimli restoranı ve hayalleriyle UNESCO'nun tescillediği “Gastronomi kenti Gaziantep” kimliğini güçlendirmek ve bu kimliğe katkı sağlamak için...

Şekeroğlu, Kaffka markasıyla sektöre iddialı bir giriş yaptı

Kaffka markalı ürünlerin sektörde yeni bir soluk yaratacağını belirten Şekeroğlu Baharatçılık Yönetim Kurulu Başkanı Necmettin Şekeroğlu, “Şekeroğlu markasının yanısıra başta Kahvemo olmak üzere...

“Bulguru dünyaya tanıtmayı hedefliyoruz”

Başta ABD, AB ülkeleri ve Ortadoğu’ya ihracat yaptıklarını, iç piyasada marka bilinirliğini dış piyasada da etkin bir hale getirmek için çalışmalara başladıklarını kaydeden Özsarı Bulgur Yönetim...

Saner Gıda, ihracat ağını genişleterek bayilik oluşturacak

Saner Gıda; Irak, Suudi Arabistan, Kuveyt, Almanya, Tanzanya, İngiltere, Dubai ve Katar’a direkt ve dolaylı olarak ihracat gerçekleştiriyor. İhracatta farklı pazar sayısını artırmaya yönelik...

Matmah Group, Cafe ve Restaurant anlayışına farklı bir bakış açısı getirdi

Elit, saygın, çok fonksiyonlu, cafe ve restaurant yapısını bir arada topladıklarını belirten MIKS Lounge Cafe & Restaurant sahibi Mustafa İhsan Kursav, “MIKS, sağlık, kalite, saygınlık, huzur...

“Türk kahvaltısının rakibi değil tamamlayıcısıyız”

Türkiye Kahvaltılık Gevrekler pazarı 1998 yılından bu yana çok büyük oranla büyüdü; 800 ton olan pazar büyüklüğü, günümüzde 16 bin tona ulaşmış durumda. Pazarda hala büyüme potansiyeli mevcut...

MULTIVAC ile ürünler, el değmeden sofralarınızda

Stratejik yatırımlarına devam etmekte olan MULTIVAC, tüm takipçilerini 4-9 Mayıs 2019 tarihleri arasında Frankfurt’ta düzenlenecek olan, Uluslararası IFFA Fuarı’na bekliyor.