SAĞLIKLI BESLENME

Beslenme ve sağlıklı yağlar

Sağlıksız beslenmek diyabet, hipertansiyon, kalp-damar ve böbrek hastalıklarına yol açabilir. Bir besinin tek başına mucize etkisi yoktur. Beslenme bir bütündür.

Dondurma, kemik ve diş sağlığı korunmasında önemli role sahip

Dondurma, kalsiyum, fosfor, A vitamini, B vitamini gibi vitamin ve minerallerden zengin olmasının yanı sıra sütten üretildiği için sağlığımıza da önemli katkılar sağlıyor.

Sütsüz meyve dondurmaları süt alerjisi olan çocukların yanında

Dondurmacı Yaşar Usta’nın taze mevsim meyvelerininin özüyle hazırladığı sütsüz meyveli dondurmaları sayesinde artık süt alerjisi olan çocuklar da rahat bir şekilde dondurma...

Yaz sıcaklarında meyve ile serinleyin

Yaz mevsiminin bunaltıcı sıcaklarıyla baş etmenin en lezzetli yollarından biri de meyvelerdir.

Bu yaz gönül rahatlığıyla serinlemeye ne dersin?

Su tüketimi yazın daha da artmalıdır, susamayı beklemeden su içme alışkanlığı kazanılmalıdır.

Soğuk bitki çaylarının da sağlığa faydaları var

Uzmanlar bitki çaylarının yazın, soğuk olarak tüketilmesini öneriyor.

Peynirin protein içeriği et kadar kaliteli

Beslenme ve Diyet Uzmanı Hülya Çağatay, sahur ve iftarda tüketeceğiniz 100 gram yani ortalama 3 dilim Sürmeli veya 7-8 adet Burgu ile günlük protein ihtiyacının büyük kısmının karşılanabileceğini...

Ballı yoğurt, sindirim sistemini düzenliyor

Tatlıya alternatif olarak, uzun süreli açlıktan dolayı artan mide asidini nötralize eden yoğurt ve ham bal ile hazırlanan ballı yoğurdun tüketilmesi tavsiye ediliyor.

“Tuz yerine baharatlar kullanın”

Beslenme ve Diyet Uzmanı Yeşim Özcan kalıcı kilo kaybı için sağlıklı beslenmenin yaşam şekli haline gelmesi gerektiğini söylüyor.

Ramazan'da sağlıklı ve dengeli beslenmeye dikkat!

Ramazan'da beslenme konusunda görüşlerini aldığımız uzmanların ortak fikri oruç sonrasında hızlı yemek yemekten kaçınılması gerektiği yönünde.